Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2010 18:40 - Преписка с Мирозданието
Автор: mattea Категория: Забавление   
Прочетен: 1978 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 12.05.2010 18:43


Преписка с Мирозданието.

Мило Мироздание!
Пише ти Маша Ц. от Москва.
Аз много, ама много искам да съм щастлива!
Дай ми, моля те, любим и любящ съпруг, и дете от него, момченце, а аз, така да бъде, тогава няма да се местя на новата работа, дето повече плащат и е по-удобно да се пътува.
с ув., Маша.

***
Мила Маша!
 Честно да ти кажа, почесах се по темето като прочетох това за работата ти.
Даже не знам какво да ти кажа. Маша, ти спокойно можеш да се местиш на новата работа, а аз междувременно ще ти потърся съпруг.
Успехи!
Твое Мрзд.

***
Уважаемо Мироздание!
Благодаря ти за бързия отговор!
 Но.. баба ми ми е казвала: на който е дадено много, от него много ще поискат. Значи аз ще имам и това и другото, а заради тях ще ми отрежеш крака като пресичам трамвайната линия?
Не, не, давай по-добре така – отивам на новата работа, получавам съпруг, но за това съм готова цял живот да карам с любимия в гарсониера под наем.
Как ти се вижда сега?
Твоя МЦ

***
Мила Машенка!
Смях се здраво, като видях за крака. Смисълът на бабината ти поговорка е съвсем друг: който има много способности, таланти, знания и умения, от него и хората очакват много.
Избрало съм ти двустаен в Подмосковието, купувай спокойно. Кракът задръж за себе си ))
твое М.

***
Мило Мрзд!
Принципно, зарадвах се, щом прочетох за крака.
НО:
ще си имам мъж, дете, любов, дом и крак. Т.е. крака.
Какво ще ти дължа за това? ((
Маша.

***
Маша!
Уфф. Защо разговаряш с мен сякаш съм заложна къща?
Помолиха ме – правя го. На теб, някъде, някога да съм ти казвал, че ще ми бъдеш нещо длъжна?
М-ие.

***
Да!
Т.е Не.
Просто не може да бъде, да е ВЪЗМОЖНО, всичко да е наред, разбираш ли???
А днес плаках цяла нощ: дадох предплата за апартамента. Хубав е, гледа към реката. Сигурно, съпругът ми ще е урод. Честно си кажи. Принципно, готова съм да го чуя.
Маша.

***
Мила Маша!
Съпръгът ти, разбира се, няма да е Ален Делон, затова пък няма и толкова да се гледа в огледалото..
Съвсем нормален съпруг. Тия дни ще се видите.
Да, отговарям ти на въпроса: МОЖЕ, всичко да е наред. Принципно, все ми е тая, добро или лошо ми поръчват. Стига човекът да знае точно какво иска.
Мрзд.

***
Уважаемо Мрзд,
А може ли ДЪЛГО да е наред?….
Принципно, ако пет години е окей, съгласна съм и тавана да протече…
Цю, Маша Ц

***
Машенка,
честно ще ти кажа.
Може дълго да е наред. ДЪЛГО ЕДНАКВО – не. Всичко ще се изменя, само мъртвото не се изменя. И когато се изменя, ще ти се струва, че всичко се влошава. За малко.
Цю, мрзд.

***
Мрзд!
Само не крака. Ако ще и мъжът ми да изневерява.

***
Мария, стига си се пазарила с мен. Като на арменски пазар, ей-богу! Аз не отговарям за съдбите, това е друг филиал, с други задачи.
Моята работа е – да предоставя на човека всичко, каквото поиска.
Сметка никой няма да ти търси.
Ако толкова се притесняваш, можеш ежедневно да псуваш мъжа си на майка. Ще почне да ти изневерява. Шегувам се, не трябва да го псуваш!
Единствена молба имам към теб: когато ти си съвсем-съсем щастлива, у теб ще се освободят сили. Ти шиеш много добре. Направи няколко текстилни пана, твоите одеала ще украсят някой дом, ще зарадваш някой.
с уважение, М.

***
Мило мое!
Днес подскачах от радост.
Ясна работата!
Ще направя всичко, каквото кажеш.
Аз НАИСТИНА ли няма нищо да съм ти длъжна?
Предложиха ми една още по-готина работа, а този тип от кафето ме покани на среща. Йессс!!!
(така не става, така не става)
(купих си шевна машина)
целувам те!

***
Мила Маша!
Всичко е наред. МОЖЕШ да прваиш каквото си искаш, в рамките на Заповедите и Углавния Кодекс.
И нищо няма да ти се случи. Обратното. Ако ти не мрънкаш, ние (Управление р 4562223) само ще ти се радваме. Мрънкалата увеличват ентропията, знаеш. И проблемите с тях са много. Аз от тях, честно си признавам, се чеша.
Така че, късмет!
Аз се оттеглям засега. Имам тук поръчка за еднополови тризнаци, и пак се пазарят, предлагат ми в замяна здравето си. Притрябвало ми е на мен тяхното здраве…
Твое Мрзд. Пази си крака! Майтап!

***
Мироздание, привет, как си?
Кръстихме дъщеря ни Мира, в твоя чест.
Уших най-разкошната текстилка, взех първото място на изложбата, и ме поканиха на форум на пачуърка в Бали.
Летим цялото семейство.
Събуждам се сутрин, а вън пеят птици…
И понякога си мисля – откъде при мен такова щастие?
Твоя Маша. От мъжа ми привет

***
Маша, привет!
Смутено си признавам, че нещо се разсеях със сина, който си поръча, обърках се, … но, виждам, ти и така си щастлива
Да си щастлив – това е нормално. Приемай го не като подарък, от който ти спира дъхът, а като спокоен фон на твоя живот. А дъхът ти ще спира понякога от разни дреболии, които на всеки се дават без да ги е молил: не съм ги аз карал птиците, да ти пеят под прозореца. Това от самосебе си се полага на всеки, базов комплект. Твоята работа е да ги чуеш и да почустваш, каквото чувстваш… Тази способност да почувстваш е това, което те прави щастлива
Това е, нататък мисли сама.
Пиши, ако има нещо.
Твое Мрзд
 

--------------------

Намерих ги на руски и таман взех да превеждам, един приятел ме е изпреварил.
А пък ги копирам тук.
/Първоизточник на превода: Тук(Антон Боздуганов)./ 


Тагове:   дете,   съпруг,   мирозданието,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - :)))
13.05.2010 07:56
ама ме равесели, както се бях букнала у сълзи
цитирай
2. martiniki - п.п
13.05.2010 07:59
не се стърпях и го копирах - усмихнат май, матеа!
цитирай
3. mattea - И на теб :)
15.05.2010 15:00
Просто текста е култов :))))))))))
цитирай
4. gor - Кореспонденция!
16.05.2010 05:39
Кажете на преводача, че много по-точно ще бъде КОРЕСПОНДЕНЦИЯ, а не "преписка".
Така и не става ясно кой е авторът. Щом има преводач, трябва да има и автор.
цитирай
5. eien - Ха-хааааа
17.05.2010 05:59
Страхотнен постинг!
цитирай
6. mattea - Gor
17.05.2010 22:14
Ще предам за кореспонденцията :))))))))))))). Антон и без това все го учи тоя руски. Нямам представа откъде го е взел (текста), и линка при него сочи до текст без автор.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 704342
Постинги: 343
Коментари: 1120
Гласове: 8786
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031