Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2006 14:50 - Списък страхове
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1030 Коментари: 3 Гласове:
0



1. Страх от болест и смърт. Докато ставам сутрин - за спорт. Ако не спортувам... лошо.
2. Страх от неодобрение - докато се гледам сутрин в огледалото и се преценявам. Не обичам много да се гледам. Искам да ме похвалят.
3. Страх от промяна - да не ме напусне. Когато му приготвям дрехите.
4. Страх от промяна - да не ме напусне. Защото аз честно си мисля че може да го направи - и така все едно предизвиквам събитията. Аз съм виновна.
5. Страх от промяна и самота -да не спре да ме обича. Докато гледам как спи. Аз не съм достатъчно добра.
6. Страх за детето ми. /от безконтролните събития/. Дали е достатъчно здравичка и силна.
7. Страх, че съм забравила нещо включено /от безконтролните събития/.
8. Страх че съм забравила нещо важно за работата. /че не съм достатъчно добра./
9. Страх, че не съм достатъчно добра - ще бъда лош родител. Дали правя всичко необходимо.
10. Страх, че не съм достатъчно добра. Докато говоря с него.
11. Страх, че не съм достатъчно добра. Аз отказвам това предложение. Сега сигурно вече няма да ме обичат. Хората мразят да им отказват.
12. Страх, че не съм достатъчно добра. Преглеждам отминал проект.
13. Страх, че ще допусна грешка. Ами допускала съм преди. Че не съм достатъчно добра.
14. Страх от самотата. Няма на кой да кажа за грешките и за страховете си. Ще ми се смеят. Да се страхуваш е глупаво. Аз съм глупава.
15. Страх, че ще направя нещо необратимо. /а ако все пак кажа на някой?/ И разбира се неправилно.
16. Страх, че няма да ме одобряват - каквото и да направя.
17. Страх, че се страхувам твърде много.

Това е спирала. Когато стъпиш на първото стъпало, течението те повлича надолу. И надолу. И надолу.

В лошите си дни вадя страховете си и ги оставям да преминат по мен и през мен. За да остана накрая само аз. :)



Тагове:   списък,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. felicita - И аз
20.11.2006 15:16
ги виждам, как минават през теб! ;))))
цитирай
2. анонимен - едва ли ще ти стане по-леко,
20.11.2006 16:31
но виждам в твоите страхове точно отражение на моите, ако знаеш лек - кажи го моля те
цитирай
3. mattea - бих искала
20.11.2006 16:46
да знам някакъв лек, или поне да знам че изобщо има лек за страха.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708205
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930