Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2006 11:05 - Най-доброто
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 773 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

      Ама навсякъде, абсолютно навсякъде, ми препоръчват най-доброто. За мен. Изглежда да получиш най-доброто е основна цел и смисъл на живота. Най-добрия препарат за миене на чинии, най-синята дамска превръзка, най- веселите купони, най- милите приятели, най-богатия и най-влюбения мъж... абе Най клуб.
Е какво пък, да не са ме намерили на улицата. Аз винаги съм подозирала че заслужвам най,  ама най-най.. а ето напоследък всички точно това ми предлагат. Само къде отиде невинната ми детска доверчивост? Ей това, хората, сме странно нещо - абе все да намерим под вола теле. Колкото по ми предлагат - толкова аз по се дърпам. Вече съм стар потребител, парен каша духа, така де... А как се дразнят някои като почна и да сравнявам!! Плюсове, минуси ,възможности...цена...
 А не са прави - дори като сравнявам, аз пак играя на играта "Избери най-доброто". А това е важна, голяма игра. В момента на тази игра се крепи и икономика и политически живот .. и всичко почти. А правилата са прости: Трябва да следваш пътечката в лабиринта и да избираш най-доброто. Докато стигнеш до центъра- който е най -най- най- доброто. За теб. Трябва да играеш. Щото най е опасно, когато се дръпнеш встрани и погледнеш лабиринта. Например ако го погледнеш отгоре и съответно осъзнаеш колко много неща има извън схемата - извън чак до хоризонта. И отвъд.
И също осъзнаеш простичкия факт, че единствено извън лабиринта ти можеш да си Най-добрият. И да управляваш сам себе си. Не просто да ти дават,  но и да си взимаш. Ако ти се прииска. А това вече е много извън правилата. 
Понякога хората хакват лабиринта. Пускат му вирусче, или пребиват някой от пазачите на правилата само и само да стигнат по-скоро до центъра. На най-най. Но дори и на тези, които го хакват, лабиринтът е благодарен. Нали те все пак играят, играят с пяна на уста и неистово желание...  Лабиринтът ненавижда единствено онези, които са устремени към изхода.  На тях той упорито има говори за най-доброто. И за това колко е страшно отвън без лабиринт и пътека, която да следваш и стена, която да те огражда.

Уф, размислих се твърде насериозно... :)



Тагове:   най,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sunflower - :)
23.11.2006 11:28
Хайде сега, много хубаво се се размислила даже. :) Спасението е извън лабиринта и това си е!
Да изхвърлим всикчи вестници, телевизори, стари закостеняли мнения на комшии и общопризнати авторитети и да му мислим сами! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 704497
Постинги: 343
Коментари: 1120
Гласове: 8786
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031