Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.11.2006 15:38 - опитоменият мъж
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1049 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Любовта е вид ограничение. Обвързващо ограничение. Когато обичаш не може да си сам за себе си. Другият присъства макар и незримо, ти отчиташ неговите чувства и предпочитания, неговите желания и страхове. И реагираш ответно - защото дори напук да правиш точно обратното - това пак е реакция. Т.е вече не постъпваш според зова на твоето сърце...или по точно постъпваш по зова, но... Разбира се, можеш да се опиташ да игнорираш любовта - така де няма спре да се върти света затова, че обичаш. Но кой би понесъл такава любов, с отнети права, умряла в съня си. 
Струва ми се обаче, че жените по-лесно приемаме всякакви любовни ограничения. /изключения винаги има/. Мъжете някак си подивяват. И това е парадокс. Аз съм се влюбила в даден мъж понеже е бил различен и див, и обичайки го (и най вече щом той самият ме обича) го унищожвам като предмет на обич. Превръзвам го. Завързвам го. Ние ставаме две половинки.
И мъжът започва да се дърпа, да къса веригите една по една, защото мъжете не умеят да живеят с вериги. Обаче и себе си къса. Целия кърви и изстива. Даже пак има парадокс - колкото повече се дърпа, толкова повече е завързан, защото живее не заради себе си, а за да махне веригите. А ако се промени и приеме веригите по себе си, почвам тайно да го презирам донякъде. Това не е Онзи, в когото съм се влюбила. Онзи беше див. Защото и аз мразя веригите, наложени от любовта ни. Нямам силата да ги късам от живата плът се, но радвам на свободата, макар и дарена ми от него. 
Но веригите не поддават. Каквото и да прави той, каквото и да правя аз.
Тогава какво? Трябва да следваме пътя си. Или да спрем на място и да късаме от плътта си докато не се пръснем заедно с проклетите ограничения. Може би един ден веригите сами ще паднат или ще се разтворят все едно никога не са били там? Какво ще правя тогава?
Аз все още вървя по пътя.



Тагове:   мъж,   опитоменият,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. pieret - Свобода!
26.11.2006 17:47
Свободата е "окови с гравирани Ангелски крила" не съм го казала аз, а Казанзакис в една от книгите си!
цитирай
2. lemonpie - Най-голямата отговорност
26.11.2006 19:14
не е да обичаш, а да бъдеш обичан ... А най-трудното е да държиш на някой, но да запазиш свободата му. Така вериги няма :)
цитирай
3. анонимен - Така е!!! В мига в който мъжа е опи...
26.11.2006 20:16
Така е!!! В мига в който мъжа е опитомен, отпада от списъка на харесваните. На мъжете им е нужна не само свобода - те трябва и да са господари на положението, ако не е такъв, то той не е съвсем мъж. Все се чудя зящо жените искат мъжете им да ги слушат, нима не разбират че по този начин ги губят като мъже???
цитирай
4. анонимен - влюбена
27.11.2006 22:05
свободата е велико нещо(не съм го казала аз),но смисъла е във веригите-медени,захарни,железни.....но все пак вериги
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708495
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930