Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2006 16:30 - Красота
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.12.2006 09:57


Преди месец - два приятелите ми въртяха този линк нон стоп.
А днес ми попадна и този паралел: Тук са показани няколко (16) мадами с грим и без. И това също.
Аз самата не се гримирам особено често, обаче адски се кефя на добре гримирани жени. И най-вече когато жената изглежда истински променена. Струва ми се,че гримът не е просто някакво подобряване на външността, той е възможност да се включиш в определена роля. А това е готино - да можеш да видиш света от малко по-различен ъгъл, почти в кожата на друг човек. Сега нали, песимистично се запитвам:  че толкова ли е лош животът ми, че искам да се "маскирам" като някой друг? Всъщност не е лош. Дори не бих искала да заменям с никакъв друг... дори вероятно пак бих допускала същите грешки, за да извлека същите знания. Обаче животът ... е само един. И човек трябва да играе, да се променя - иначе цял живот ще бъде бастун.
И малко ми става страшно, когато виждам как хората застиват във вкусовете и вижданията си. Как с възрастта, на много жени устните им изтъняват от отрицателно стискане, а дрехите и цялата им "бойна" маскировка са заковани и еднакви като единствено възможни и правилни. 
Ей затова в Рио са го измислили - задължителен карнавал.


Тагове:   красота,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708810
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930