Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2006 10:57 - Ние,
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 963 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Ние, българите....

Ама сега, в момента, такива неща ми напират на езика .... Ще се пръсна ей, млада, зелена и прилично хубава... а ми иде да врякна като дърта вещица.

Защо, защо толкова хора смятат, че знаят по-добре от мен как се върши моята работа? При това хора страхотни специалисти във своята област, умни, симпатични и прочие. И как са уверени, че са също такива специалисти по всичко. ЕЙ, не така!!! Ми то е, като да пътуваш с такси от Дружба до центъра, ама на таксито да обясниш, че най-пряко е през околвръстното и Люлин.../и после да се сърдиш че са ти взели 20 кинта и си пътувал един час./  Или да идеш на лекар и да му кажеш, че трябва да ти прегледа основно краката, като  теб те боли гърлото -нали в медицинския атлас пише, че на ходилото има всякакви нервни окончания... 
Майстор Тричко знае всичко!

Чувала съм преди една соц. смешка : "Като се знам, какъв съм инженер, ме е страх да ида на лекар..." Но в случая това не е много правилно. Обикновено досадните всезнайковци са успели професионалисти. Но са убедени, че единствено и само те! знаят какво е най-добре във всяка ситуация. Е добре, не е хубаво да се отказва работа... Но какъв е шанса да превъзпиташ здрав трийсетгодишен козел с мания за непогрешимост, който прави глупост след глупост? Той знаел какви са цените на пазара(много по-ниски) и сроковете знаел (много по-кратки) ... Поне десет фирми се избивали да му предлагат тези цени за тези срокове. Но не искал при тях. (а ние учтиво го помолихме да пробва). И освен това знаел точно какво трябвало да му се проектира, и щял да ни го напише и нарисува и приготви. И то било много лесна работа...
Е, нашето разузнаване казва, че не е мръднал нито като проект, нито като реализация последните три години. (Вероятно е трупал знания. ) Подозирам че няма да мръдне още три. (в които ще е все така уверен че знае какво иска и може да си го направи съвсем сам - честито!)

Абе, ние българите...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Е, съмняваш ли се?!
29.12.2006 11:55
Всеки Ганьо се мисли за по умен от мен (респективно теб)...
Ганьо е уникат!!! :-D

Поздрави
цитирай
2. minako - ^_^
29.12.2006 23:06
Я дай по-спокойно ей... :) Такива хора е имало,има и ще има... :))) Свиквай :)))
цитирай
3. анонимен - Свиквай ти!
30.12.2006 14:55
Аз мисля да отвиквам... :-Р

Поздрави
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 707932
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930