Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.01.2007 18:24 - Лично е
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1664 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Откликът на моето шантаво пролетно настроение беше странен – с една приятелка се заговорихме за семейния секс.

А съм забелязала, че след една определена възраст – примерно 25-26 години става адски непрестижно да си признаеш за някакъв (какъвто и да е) недостатък, не дай си боже проблем в секса. Най-много да си поплачеш по някой форум, но винаги строго анонимно...

Така че това, дето тя ми разказа как се чувства, си е живо геройство.

Приятелят и искал да опитат групов секс. С други двойки. Не бил недоволен от това което правели заедно, но искал да опитат нещо ново. Питах  я често ли го правят и тя почти се разплака. Не особено често. Преди било по-често. Каза че и било недостатъчно, понякога досадно, даже няколко пъти се е изкушавала да кръшне... и все пак когато разбрала, че той иска да опитат с други, нещо я прерязало.

Мисля си, че е много трудно да задържиш пламъка между двама души. То естествено веднага ще се намерят 2 000 съветници дето ще обясняват как се създава страст и прочие. Все някоя мацка почва да обяснява как тя е най-жена сред жените и нейния мъж никога не би...(да бе, ха-ха) Как тя ходи денонощно нагримирана пред него, винаги усмихната, винаги предразполагаща, винаги изискано облечена и ухаеща на парфюм. Готви вкусничко, но здравословно... споменах ли че е перфектна майка? (но само ако той иска деца)...

Глупости са това. Хората понякога съвпадат, после се развиват и се случва след това да се разминат. На мен ми се струва, че важното е между тях да не плъзне стената на недоизказанато, на някаква (не съвсем) съзнателна заблуда. Хубаво е, че той и е казал какво мисли и иска. Един вид темата е открита.

Тя е такъв човек дето, рядко и трудно ще се опита да промени вече въведена практика. Особено ако мисли, че на другите има харесва... Харесва ти да правиш секс вечер? Много добре, ще го правим винаги вечер. Харесва ти това бельо, тази поза, тези реплики – значи аз всеки път ще ти показвам колко много те обичам, като правя нещата както ти харесват. Тя не обича да се замисля дали нещо на нея и харесва. Защото какво ще прави, ако не и? Понякога да, понякога не... Тя се примирява или тайничко си мечтае за някой... за нещо... И изведнъж! На него все пак не му харесва... След всички усилия, които е положила... Гадно.

Та се зачудихме с нея – в секса нещата могат ли да се развиват умишлено? Нарочно. Как да го обясня – може ли да приложиш подход като в работата, или науката. Този експеримент – онзи експеримент, следва резултат. След това промени, проби, тренировки - след това нов резултат. Тя е добър професионалист.

Все пак и на двете ни се иска сексът да е нещо, което винаги ни идва от самосебе си – както Хари Потър лети на метлата си. Безпричинно брилянтно.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - всички ли тук имат проблеми
17.01.2007 22:10
със секса, а не са асексуални. омъжена съм от почти 9 години. не правя групов секс, достатъчни сме си. за нас сексът във всичките му форми и изяви е нещо свещено. понякога дори ми се струва, че сме ограничени, задето не участваме в размяна на партньори, но ние все още се искаме, чуждо не щем, защото то нищо не би значело нито за нас, нито за брака ни, че и за самия секс също. правим го доста често, и съжалявам за онези, на които им липсва. нима е толкова сложно всеки да проумее, че от него си зависи дали и колко ще прави секс. иска ми се другите да правят повече секс, наистина тогава околният свят ще им се види по-хубав, защото сами ще искат да си го правят такъв. но реално никой не иска да се понапъне малко, че да се научи да прави свестен секс или да поработи за свястна, а не лъжлива/страхлива връзка.
цитирай
2. mattea - към горния пост -
18.01.2007 10:30
е, добре - по добре ли се почувства като написа колко са добри нещата при теб и колко са глупави и неориентирани всички останали?
цитирай
3. анонимен - допускате ли само негативизма като реалност
18.01.2007 11:59
а вие не можете ли да се зарадвате искрено на някой като мен, аз бих се радвала и на други себеподобни. не мога да си представя, че някой може да се почувства зле, тъй като коменатрите ми не са провокация, и ако някой има негативно отношение, значи нещо с него не е наред, а не с нас. не съм се почувствала по-добре, смятам, че ясно съм се дистанцирала от злорадството и искам останалите да се почувстват по-добре. ако аз се чувствам страхотно, то не е за сметка на някой друг, а защото сама съм се погрижила да е така.
цитирай
4. mattea - Какво позитивно намираш
18.01.2007 14:28
в заглавие :"всички ли тук имат проблеми"?

както и да е.

Чудесно е, че се чувстваш добре и то благодарение само и единствено на себе си.
Бих се радвала ако споделиш някакви практически прийоми, без да съдиш оценяваш и обиждаш другите хора.
цитирай
5. анонимен - позитивното е в мен
18.01.2007 15:46
сега ще използвам мястото тук не само за отговор към mattea и ще се отклоня от темата, за което няма да се извинявам, аз бих дала на всеки право да сподели мнение.
както други позватели, аз също си правя свой експеримент с прегледа на това блог пространство и съм се примирила с утвърденото пренебрежително и изпълнено с предубеждения отношение към анонимните коментатори, и със снизходителните, често престорени, и спестяващи доста истини мнения на регистрираните потребители. и какво устновявам - блогерът, изразявайки недоволство, често иска само съгласие
без оспорване на светата му вяра и убеждения. и види ли анонимен коментар е предозирано войнствен. та анонимно може да отговарят и регистрираните всъщност, защо сте убедени само защото не е коректно, че другарчето ви няма да остави анонимен пост. сладникаво съчувствие без истинска загриженост и съвет, а само констатации ли трябва да се дават, само защото някой си оставя името след написаното. и не искаме да развалим хубавото мнение на другарчето за себе си, това ли е непременната задружност - да нямаме конфликт и спор с никого. едва ли някой идва тук, за да се натоварва допълнително, но нали искате и да си помагате и истински да се разбирате, да сте обективни без едностранност. нищо лично против авторката, дано не се почувства използвана. благодарна съм, че чрез нея намирам възможност да изразя мнение, колкото и нескромно да изглежда то.
цитирай
6. анонимен - и после
18.01.2007 16:06
практически прийоми мога винаги да дам, но защо са ви като най-вероятно ще решите, че обиждам някого. почувствах се доста неприятно от такива реакции на млади, съвремени хора. ако умишлено съм обидила и осъдила някого както твърдите, съжалявам, не е било умишлено. може би си знаете, че с нещо сте виновни, а трябва друг да го отнесе, няма проблем - блогът си е ваш.
може да поискате информация от lol за това как ние сами изкривяваме собствените си мисли и не искаме да сме свободни в преценката си, тя ме насочи към много добра тренировъчна програма.
цитирай
7. aloha - хахаха!
20.01.2007 12:13
винаги има някой анонимен,който разваля всичко...
цитирай
8. mattea - buboleche
31.01.2007 18:46
както аз го виждам, важното е темата да е открита. Тия перфектните ги остави - едно говорят, друго правят, а трето е. :) Знаеш.
Просто за секса трябва да се говори - може би с човека с който го правиш, може би с други, но сексът не бива да е като мъртвите - или добро или нищо. Той е жив. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 704319
Постинги: 343
Коментари: 1120
Гласове: 8786
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031