Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2007 18:40 - Бързам.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 864 Коментари: 2 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image
        Ей това, като ми го кажат някои клиенти ме напушва смях. Гледат ме в очите и съвсем сериозно ми заявяват - трябва да побързаш, това е важно, трябва ми бързо. Разбира се никой не казва, че това е бърза (недай си боже- експресна) поръчка - защото това предполага да платиш повече. Всички просто бързат.

        Аз също бързам. Всички ние бързаме. Никаква полза нямаме от забавени проекти - не са финансово изгодни, омръзват и са предпоставка за грешки и объркваници. Но клиентът държи лично да ми каже колко много, ама много бърза. Един вид като любовните танци при птиците. Паунът пери опашка, клиентът бърза.

         Забавно е, когато бързащият клиент се окаже заминал на почивка в някое екзотично място и закъснее с месец за предаването. Още по-забавно е, когато установи, че изобщо тази година няма да стигне до някаква реализация защото е започнал твърде много неща наведнъж. Най-забавно е, когато на следващата година започне да се чуди дали е поръчал точно това, каквото му е нужно. Предполагам така се чувстват шивачките на сватбени рокли. Поръчваме роклята сега, бързо, но след седмица влюбените са за кратко скарани, а два месеца по-късно булката е бременна и роклята не става. Най-накрая те решават да не се женят.

           Все още се връзвам помъничко, колкото за пореден път да установя колкое глупава фразата: Бързам. Бързам защото всички бързат. Бързам, но съм в Банско на ски в момента. Бързам, но не знам какъв искам да е крайния резултат, нито искам да подпиша протокол с който да одобря работата ти до сега и ти да продължиш по натътък. Бързам, но искам да променя всичко, което сме обсъдили вече. Бързам, ще ти се обадя по работа в неделя, ще те държа половин час на телефона и в понеделник ще отменя срещата ни. Бързам, ти работи, аз после ще дойда и ще ти платя.

           Интересно е колко добре се движат нещата при хората, които не бързат. В крайна сметка детето се износва 9 месеца, независимо колко бърза майката. Има някакво разумно технологично време. О! време! казват някои хора. Аз не мога да чакам толкова. След още известно време те все още не могат да чакат. Други вече са завършили работата си (съвсем спокойно) и се движат напред...

image



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vlaho - Позната история
19.01.2007 20:58
Обаче, не много хора не се интересуват от технологичното време. "Това не е мой проблем. ще работите повече" горе-долу това ми казаха един път.
цитирай
2. mattea - Добре е,
22.01.2007 10:04
да се работи според поръчката.
Бързо - срещу съответното заплащане.

А с това, че не разбират кое колко време изисква - нищо не можеда се направи, прав си.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708807
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930