Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2007 14:49 - Скок-подскок!
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 687 Коментари: 1 Гласове:
1



Денят е хууубав...

Никаква критика.
Забранено е да се критикува днес. И никакви лоши новини. Също никакво злословене и клюкарстване. Всеки има право да прави, каквото си ще и няма да бъде изкометиран. Никой да не ми говори за собствено мнение, вкус и всякакви възвишени конструктивни критики. Денят е хууубав.

Замислям секолко малко остава като тема за раговор, когато се премахне негативното? Страшно е, като си представя каква част от живота отива в намиране на кусури. Вместо да гледам себе си и това, което искам,  губя си времето за да гледам грешките на околните хора. Доказвайки на себе си, колко съм по-умниа, по-безгрешна, по-специална и въобще - по-по-най...  И като все повече вътрешно се боя, че всъщност не съм, изобщо не съм... толкова хитра и безпогрешна. Защото съседът ме коментира точно толкова ентусиазирано, колкото и аз него.

Времето е преброено, то е толкова. Раждаме се, летим и умираме. И всяка секундичка може да бъде изпълнена с радост, сила, щастие. Аз съм тук, аз съм. Сутринта имаше лека сребриста мъгла над хълмовете и въздухът беше влажен и прохладен. Сега слънцето просветва над мътните улици. Огладнявам и това ми харесва. Чувствам се жива.image
Има интересна работа, има въпроси, и толкова много различни хора. И пътища. image
И спомени. И предизвикателства.
image
И удоволствия.
image

image


Тагове:   скок,


Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleni - ужас бееее
06.03.2007 13:11
все едно себе си чета:)Чак се огледах да видя дали не надзърташ иззад рамото ми да ми четеш мислите:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708546
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930