Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.03.2007 13:08 - Младост (но не квартала)
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3344 Коментари: 19 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Един мой приятел обича да казва, че жените след 25 се превръщат в лелички. Самият той е на 35, и разбира се, се старае да излиза само с девойки под споменатата възраст. Често им бърка имената. Аз съм на 28 (и половина). Някога това ми изглеждаше толкова преклонна възраст, че думите не стигат да се опише. Сега, разбира се, не.

Но се страхувам. Страхувам се не толкова от цифрите, колкото от очакванията.

Ще обясня. Чета в днешния „Телеграф”, колко били намалели компаньонките в София. На този великомъдър проблем е посветена първата страница на вестника. Вероятно заради споровете със закона за проституцията. Добре, политика, не споря. Но без пикантерия не може. Споделят впечатленията на компаньонките от клиенти англичани и руснаци. Едните идва ли с позастаряващите си съпруги и гледали компаньонките отгоре. Другите идели сами и плащали добре.

Не ми се обяснява колко е безсмислен пасажа от текста като такъв. (Англичаните не плащат ли? Защо тогава ги пишат? Сравняват ги на базата на какво – един крокодил летял надясно, а другият бил зелен...). Но определено „позастаряващите съпруги” ме боднаха в очите. Това е доста масово разбиране щом е съпруга – задължително е позастаряваща. Това е най страшната обида, просто. За да се продаваш – нужно е, необходимо е, задължително е, да си млад и готин. Трябва да си – като фолк звезда например. Или поне като посетителка на чалга дискотека.(щото в нормалните барове жените идват след работа и просто не е същото) Или в най-лошия случай – като момиченцата пред Джънгъл събота следобед. Епилирана, гримирана, заголила крак, пристегната в кръста и тежка в бюста. Това е едва ли не основна мисия в живота – да радваш веселите мъжки погледи с „женствено” поклащане. И ЗАДЪЛЖИТЕЛНО – млада. Която е стара и готина, просто не играе по правилата. Такива ги скубят публично пред тоалетните на веселите заведения... Ама ха, да се научат, че всяка си има времето... 
          Но компаньонки или не, ние жените сме страхлив народ. И предусмотрителен. За да сме конкурентни - трябва да сме млади. По вестниците го пише. И по списанията. Във всяко женско списание пише как, а във всяко мъжко - защо...

И това е такъв весел бизнес! Да продаваш младост! От бурканче с мехлемче. От инжекция замразител. С двама фитнес инструктори и течна храна в тубичка. 4 часа дневно – СПА процедури. Йога. Кабала. Хормонална терапия. Клониране на хибридни човешко –животински ембриони.

Аз също искам да съм млада.

Винаги. Ама искам да съм млада не като на картинка, ами да мога да правя каквото си искам. Да танцувам до изнемога. Да работя до крайния срок без да се вкисвам и да ми досажда. Да говоря с тези които са ми интересни. Да помагам на тези, на които  мога. Да уча всичко което ми е интересно. Да ходя на нови места. Да флиртувам. Да капризнича. Да ходя със старите джинси и рошава. Да се смея на висок глас. Да го гледам в очите и да усещам как си мисли – за мен. 

Това е просто различна младост. Защото общоприетата младост е идеално фризирана, в опнати дрешки и въобще – виж по горе... И общопритетата младост е млада 2  часа дневно – в дупката между дневните и вечерните разкрасителни процедури. Вероятно ако живееш по два часа дневно живееш мноого мноого дълго..

 

Една от хубавите страни на 28 –те ми години е, че вече не позволявам да ми влияе чуждото мнение. Дори и това на приятели.



Тагове:   младост,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sowhat - браво
05.03.2007 13:14
най после жена която не звучи като главен редактор на женско списание
цитирай
2. mattea - Мерси!
05.03.2007 13:26
Това се казва комплимент!
цитирай
3. faerie - Eто това ми хареса най-много
05.03.2007 13:47
"Една от хубавите страни на 28 –те ми години е, че вече не позволявам да ми влияе чуждото мнение. Дори и това на приятели."

Поздрави ;)

цитирай
4. tera - ами нали трябва да печелят
05.03.2007 13:52
от хорската (не само женската) суета и затова им втълпяват в главите,че трябва да са вечно млади, иначе не са cool. Харесвам добре поддържани жени и мъже, стига да не е фикс идея. Всичко с мярка и да се радват на живота, вместо само да си лъскат дръжките. Защото пак ще им казват "Стара чанта, ама си лъснала дръжките." Никой няма да стане по-млад с годините и трябва да се примири с това. Както и никой няма да си стои все млад, така че да не се е...ва с по-старите.
Има място под слънцето за всички. :)))
цитирай
5. sis - с рошава коса :):):)
05.03.2007 14:06
и с жажда за живот. :):):)

цитирай
6. roksolana - Браво!
05.03.2007 14:41
за всичко, което си написала.
Аз съм на доста повече от 28 :) и досега така и не съм разбрала стремежа на който и да е да се прави на такъв, какъвто не е всъщност.
Главното е очите да светят, да горят! Да има какво да кажеш и покажеш (не като гланцирана външност), да светиш отвътре. Това се среща толкова рядко, че веднага печели симпатиите...и общо взето възрастта губи значение...Мисля, че всеки мъж с опит, сърце и глава на раменете ще предпочете вътрешната светлина пред една разноцветно намазана,с разкошни форми фасада, иззад която гледат едни празни очи...
цитирай
7. анонимен - просто поздрави
05.03.2007 14:52
Радвам се, че все още има и такива статии. Точно, умно и оптимистично. Поздрави :)
цитирай
8. komentar - Po princip izcqlo sam saglasna s ...
05.03.2007 15:06
Po princip izcqlo sam saglasna s vas, no Roksolana, nikoi ne bqga ot razko6ni formi, i ne e zadaljitelno zad tqh da ima prazni o4i.
цитирай
9. mattea - за komentar
05.03.2007 15:30
То ако нещо не върви - няма и да се продава. Но ми се струва че разкошните форми хората ги искат много повече заради чуждото мнение, а не заради себе си.
цитирай
10. анонимен - super si
05.03.2007 15:43
mnogo e silno vsiako tvoe izre4enie!
цитирай
11. kardamom - браво на теб!!!
05.03.2007 15:57
най-после да чуя мнение, което да съвпада с моето.. браво на теб.. трябва да ти кажа, че се чувствам страхотно, въпреки броя на годините ми..
чувствам се прекрасно, в разцвета на силите си..
цитирай
12. анонимен - Има го и обратното!
05.03.2007 16:13
А аз познавам млади дами, които излизат винаги с по-млади момчета. И не щат и дума да се отвори да си намерят приятели връстници, казват, че не им било интересно в такава конфигурация...
цитирай
13. ninaantonova - За любовта граница няма.
05.03.2007 16:42
За флирта също. Но най-страшното е, че при навлизането в определена възраст душата се чувства млада, но тялото уморено и безжизнено. Това е неизбежно за всички нас. Рано или късно то ни спохожда. Така, че е нормално момчето да харесва по-млади момичета, както и бих казала, че е присъщо при емоционални състояния това да е нормално и при обратната връзка. Макар, че не я приемам.
цитирай
14. анонимен - Ти харесваш ли по млади момчета, или ...
05.03.2007 16:57
Ти харесваш ли по млади момчета, или ги намираш за доста инфантилни?
цитирай
15. andreytcho - абе всичко хубаво ама оня с момичетата под 25
05.03.2007 17:04
е мноооооо ама мноооо гъзар :)

ще го еба и чичко педофила
цитирай
16. анонимен - Нема да псуваш тук, ясно ли е? Аре чао ...
05.03.2007 17:08
Нема да псуваш тук, ясно ли е? Аре чао сега!
цитирай
17. zhiv - zhiv
05.03.2007 19:37
моите уважения. personal opinion.
цитирай
18. amphibia - :)
05.03.2007 23:01
Страшно много си права. Поздравления за прекрасния постинг! :)
цитирай
19. merita - Ето и мнението на една жена на 40, ...
16.03.2007 14:49
Ето и мнението на една жена на 40 ,която обаче има дух на 20 годишна.Опааааааааа! ще кажат някой я пък тая.Да според мен не броя на годините е от значение и не визията е това което привлича в един човек.Ако имаш млад дух и си пълен с енергия да даваш то и излъчването ти е такова , че хората те възприемат като младеж независимчо от възраста.
Общувала съм с млади жени , които изглеждат като лелки и обратно с жени на възраст които ме карат да им се възхищават.
А що се отнася до съпрузите то е важно жената да запази сексапила си и да умее да бъде предизвикателна за мъжа до нея независимо от годините.Въпрос на лично желание и култура.
Поздрав
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708161
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930