Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.03.2007 18:29 - Job life. Its job life, they say.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 987 Коментари: 4 Гласове:
0



На война като на война.

Кой е казал, че всичко (и всеки ден) ще идва лесно, препрекрасно и ясно в краката ми? Аз не съм Буда, нещата не идват при мен. Обикновено аз отивам при тях.

На 18 човек очаква светът да се разстъпи встрани и да му направи място, на 28 вече усъвършенствал лактенето – т.е. пробиването на нужното място с лактите, а на 38 започва да подозира, че светът може да мине и без него... И собствената безценност и препрекрасност отстъпва назад. Или напред?

Но това са неща, които предстоят, сега живеем сега.

Когато поискам, аз съм ловец,. Мога да бъда и войник. Дори мога да бъда много добър войник. Страшното е, че ми харесва да бъда войник. Понякога.

И все пак. Говорих си вчера с един приятел. който скоро навърши 50 години. Той казва: Гледам те как живееш и знам, че това не е за мен. Излизаш в 7 сутрин, връщаш се в 8 вечерта, целият ти ден потъва в небитието. Имаш 3-4 часа вечер, един сутрин, и до там.

Спомних си същия този човек преди само 3 години живееше доста по-натоварено – излизаше по изгрев, прибираше се в 10 вечерта и изливаше целия си живец в своето работно дело. Той живееше така в продължение на 20 или 25 години. И винаги е харесвал работата си.

Нима това е всеобщата съдба? Градиш някакво дело, изливаш време и усилия ... докато в един момент не се почувстваш.... Уморен? Или какво?

И започваш да претегляш всеки отминал миг с въпроса – „Струва ли си?”... – когато миговете са необратимо изтекли...

И все пак на война като на война. Защото иначе какво? Да си стоя неподвижно медитираща?

Искам всичко. Но не от банка ДСК.



Тагове:   Life,   job,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - ***
13.03.2007 22:01
И аз искам всичко, но пък всичко-то си има цена. Въпрос на договаряне със себе си и живота е какво да платиш и какво да получиш. Няма идеален вариант. Поне не съм открила досега. Но пък и живота предстои, нали? Само не искам в търсене на оптималния вариант, да отмине и замине ...
цитирай
2. mattea - Така е.
14.03.2007 18:39
Няма начин да спечелиш на 100 % - 50 печелиш 50 губиш.
цитирай
3. nio - На прав път си. Войната не винаги е ...
15.03.2007 00:45
На прав път си.
Войната не винаги е "зло",особенно когато си победител.А за победата си заслужава да се воюва.
Вкусът на победата,заличава неприятния спомен от дребните загуби по пътя:-))
Пък и трудната победа е по-сладка:-))
Поздрави
цитирай
4. анонимен - 100% победа НЯМА!
15.03.2007 12:13
Пък и трудната победа е по-сладка:-))

Е, виж това е много вярно!
хубав ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708047
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930