Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2007 09:17 - В мозъка.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1501 Коментари: 9 Гласове:
0



Четох за един тип който получил гигантска ерекция докато се изживявал като говорител на масите. Всъщност в книгата той говореше пред около 300 души, част от които дори предварително наети да ръкопляскат и той започна да се надъхва докато им говори и даже казва сравнително смислени неща – за справедливост, гласност и прочие... И в един момент си казва - ето това е да сексиш хората в мозъка, и усеща колко е корав... Т.е той го казва доста по-по мъжки, ама и аз и така съм си впечатлителна...

Та си спомних в едно представление на Алма-алтер, (което не харесвам) как се стреснах, когато актьорите в една сцена почнаха да ръкопляскат съгласувано и зловещо масово (което беше много силна сцена). Като на социалистическите конфенециите, които даваха някога нон стоп по телевизията.

Драги, многоуважаеми шкафе, (както казва Чехов), ръкоплясканията са страшно нещо. "I am the king of the world." Допълва Леонардо Ди Каприо

Все пак като че ли ми е по-ясно, когато човек се надъхва от шоу, да кажем от някакъв танц, балет, театър, концерт... Даже от спорт. Адреналинът на победата. Но от политика... Макар че това обяснява доста неща.

Абе какво да си говорим – не ми беше хрумвало, че при каквато и да е публична изява, докато си на сцената, можеш да мислиш за секс... Еуфория, вълнение, истерия... но чак пък желание да ....хм..... някой. И то не някой, ами всички...Цялата т.нар. аудитория.

Не че публичния секс си няма тръпката – сещам се за едни кадри на „Огън в кръвта”... И коментарите на подхилкващите се китайки. И все пак.

Никога не е късно да научиш нещо ново...



Тагове:   мозъка,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - Хихи,
30.03.2007 09:36
бе те не си мислят за секс през това време. Просто на някой адреналина и тестостерона им идват в повече и се отразяват в !хоп! изправянето :-Р
цитирай
2. mattea - Ми не знам :). Сигурно си права.
30.03.2007 09:42
Аз леко се шашнах. Убедително беше написано.
цитирай
3. lemonpie - ***
30.03.2007 09:44
Ами то на спортистите затова не им дават да правят секс преди състезание, защото си изразходват тестостерона и адреналина и после не се представят добре на терена, тепиха или каквото там правят. Преди обществени прояви обаче препоръчват да правиш секс, за да си по-спокоен и концентриран. Преди изпити - също :-Р
цитирай
4. mattea - Ето го текста... Превода е груб де.
30.03.2007 10:05
Граждани! Ние говорихме за цензурата, а аз исках да ви говоря за по -страшни неща. За тези които не само налагат цензура и заглушават всяка свободна мисъл, но и насаждат на мястото на свободата идеология основана на чудовищни лъжи.

В отговор на "чудовищните лъжи" тълпата неистово заръкопляска и аз усетих чудовищна ерекция. Даже се притиснах плътно към трибуната, за да не би случайно да я покажа на стоящите странично от мен. От стъпалата ми по цялото тяло ме заля топлина. Ето това е енергетиката на голямата аудитория! Аз гледах на тълпата готова да поеме моите думи. Ерекцията беше някак зашеметяваща. В тези секунди ясно осъзнах значението на фразата "да ебеш в мозъка". Отпуснах се напълно. Сякаш виждах отворени черепните кутии на хората.




цитирай
5. lemonpie - ***
30.03.2007 10:29
Мерси, от къде е това?
Иначе на мен принципа на действие ми е ясен. Като трябва да говориш пред голяма аудитория, знаеш усещането, че стомаха ти се свива на топка... Та тъй - на някой им се свива... на други им се разширява :-Р
цитирай
6. mattea - Media - sapiens. Повесть о третьем сроке
30.03.2007 10:35
http://www.ozon.ru/context/detail/id/3129358/
цитирай
7. анонимен - Странно как пазиш такива свежи и ...
30.03.2007 13:09
Странно как пазиш такива свежи и ясни спомени от социализма и от програмната схема на телевизията от времето на Живков, та през 1989 г. ти на колко си била, ако сега си на 28? Някъде на 8-9 години?
цитирай
8. mattea - не точно - бях на 11.
30.03.2007 13:23
Залите с плюшените столове, кафява ламперия по стените, катедра и масивно бюро и по някой в центъра, който говори важно, просто са много често повтарящ се образ.
цитирай
9. анонимен - Znachi si dosta nabliudatelna. . . .
30.03.2007 13:56
Znachi si dosta nabliudatelna....
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 707946
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930