Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.04.2007 10:44 - Бъдеще несвършено
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1201 Коментари: 5 Гласове:
0



Не мога да предвидя бъдещето. Вариантите са прекалено много. Като върл почитател на логиката не мога да пропусна някоя вероятност - особено щом тя си е вероятна... :). Иска ми се да можех да успокоя - себе си и останалите, които се тревожим - а какво ще стане утре? 
Но не, не знам какво ще стане. От друга страна всеки ден залагам по малко за някой от вариантите. Един вид подготвителна работа. "Тежко в подготовката, леко в боя." Мисля че беше Суворов. Така съм научена - мислиш стратегически, за цялата война, мислиш тактически за днешната битка ... и се подготвяш. 
Но всъщност НЕ ИСКАМ ДА ЗНАМ.
Ясното бъдеще прилича на клетка. И най-приятнато дело превърнато в ежедневно задължение - става работа. А работата...
Никога не съм можела да правя само едно единствено нещо.
Поне не задълго. Е да, когато се налага мога да потъна в определена материя. Поисквам да разбера и да вляза вътре. За известно време. Но след това ми писва и почвам да правя нещата по задължение. Всъщност това е много малко преди изцяло да спра да ги правя... Все пак животът е кратък..
Понякога ми казват, че съм повърхностна.
Но аз не вярвам в американската мечта. Много количества труд водещи до качествени изменения на живота... Не вярвам, че след n броя повтарящи се операции ще се досигне съвършенството завинаги. Може би съм убедено повърхностна?
Ще правя каквото си искам.
Пък.


Тагове:   бъдеще,   несвършено,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. aloha - разбира се
02.04.2007 10:57
че ще правиш каквото си поискаш.ти си господар първо на себе си и след това на желанията си. не си повърхностна в никакъв случай,просто си креативна.да умееш да променяш желанията си толкова последователно е признак за творчески ум.
не мисли за бъдещето,то каквото трябва да стане-става.просто живей в настоящето и взимай поука от случките по пътя...и винаги искай повече,но мисля че това вече ти се отдава;)
цитирай
2. mattea - права си.
02.04.2007 14:36
трябва да се живее в настоящето, и точка.
иначе, хич не ми се ще да изляза повърхностна ама много повече ми се иска да правя каквото си искам :). въобще всички различни и това е даже много хубаво нещо.
цитирай
3. monologa - последиците
02.04.2007 16:01
Човек има право да живее в настоящето, понеже миналото е безвъзвратно, а бъдещето не ни пренадлежи.

Само не трябва да забравя, че за всяко действие има последици, които също не могат да бъдат избегнати.

В този ред на мисли само ще кажа - живей, но знай, че ще носиш последиците от избора си!

Късмет!
цитирай
4. comfy - Хареса ми!!!
03.04.2007 09:56
Всичко написано!!!!
Поздравления!!! ;)*
цитирай
5. mattea - Ако има последици от това, което се прави
03.04.2007 16:39
има и последици от това, което не се прави... и последици от неща, които правят другите хора.

В едно любимо детско филмче кaзват - Живот живян в страх, е живот живян наполовина.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 704337
Постинги: 343
Коментари: 1120
Гласове: 8786
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031