Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2007 18:56 - Секс
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1234 Коментари: 6 Гласове:
0



Уморих се от приказки за секс.

При това не само за секс, а поучения за МОЯ СЕКС.

Или моят сексуален живот, опит и удовлетворение. Моето мислене, моята нагласа, моята готовност, моите умения, моите чувства, моят партньор. Криза на сексуалността във връзката, освежаване и прочие. На всичкото отгоре ако не ми се говори и слуша за секс автоматично се превръщам в

  1. Много Стара 2. Много Малка. 3. Повредена.

Всъщност, прави ми се секс.

Изобщо не ми се говори. Нито гледа.

Но неясно защо всеки ме съветва. Поучава. Обучава.

А не може ли мъничко интимност, а? Или поне вихър, магия... Някакво цялостно преживяване, нещо повече от физологино въздействие. Не може, казват.

      Сексът е изключително сериозна и важна част от живота на човека и следователно подлежи на

1.       Анализ 2. Планиране 3. Подобряване.

Е добре, щом трябва – трябва. (Аз съм жертвоготовна... Преливаща от благородство.)

      1. Всички знаят – сексът е здравословен. Подобрява кръвта и кръвообращението и тонуса и съня и още куп неща. Извод – трябва да се прави секс. Моля, включете го в дневния си режим около фитнеса, медитацията и контрастните душове. И редовния прием на моркови. (Shro, как си представяш сексуалния си живот след 3 години?)

         Сексът е близко общуване. Ако в една двойка няма достатъчно секс – пиши я бегала. Моля проследете и направете точен списък на всички пъти в които сте правили секс последните 2 месеца. Обадете се на постоянния си партньор и му кажете резултатите. Кажете му колко е важен сексът за вашия съвместен живот. Възникналите проблеми там трябва да се решават своевременно. Оперативно. Няма никакво значение как прекарвате времето си заедно – ако не изпадате в еротичен захлас всеки път щом се погледнете – Има Проблем.

         Сексът е актуален, модерен и Продава! Имате бизнес среща? Идете без бельо...

2.       За планирането най-подходящ е седмичния график, с бонуси на месец или тримесечието. Запишете венерологичен преглед на шестмесечието. Удобен софтуер – Project  Manager и аналози. Може да използвате времевите разпределения в Тялото. Или други аналогични.

3.       Теория и практика:
Говорим си за секс.
Cosmopolitan.

Еротични играчки

Таntra

Swing

Непременно подобрете сексуалния си живот!!! Задължително! Още сега!

 

На никой ли не му хрумва че сексът е удоволствие, свобода, радост, интимност, духовност, животински инстинкт, и най-вече – нещо лично...

image

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - стига бе
18.04.2007 00:46
нещо лично, понякога даже нежелано. но пък ако си single, толкова привлекателно, че да не можеш да се оправиш ако ти падне партньор.
цитирай
2. comfy - За написаното... какво да кажа?
20.04.2007 13:14
... няма да коментирам - и аз предпочитам да го правя секса, отколкото да си плямпам за него или да гледам как други се кефят...Освен когато изнасях лекции за него - в течение на 8 години...

... та, много по-интересно ми е (но това знам, че няма да узнам!) да разбера истинските мотиви за написването на този постинг - разбира се това е по-лично от секса дори, затова и не настоявам, а просто споделям към какво ми е насочен интересът тук... :)

Поздрави и весел, сексуален уикенд! :))))))))

Ха! И да знаеш, че ти донесох 1000-ия глас! ;)**
цитирай
3. анонимен - Tova s planiraneto e malko kofti. Po ...
23.04.2007 17:22
Tova s planiraneto e malko kofti. Po dobre e da zalagame na improvizaciata.
цитирай
4. andreytcho - хаха
27.04.2007 10:43
аз не разбирам, за мен секса е по-важен от дишането. за теб явно не е и затова можеш да пишеш такива неща. лично е да се самозадоволяваш, секса е за двама.
цитирай
5. mattea - да бе, как не. :)
27.04.2007 13:45
след като в момента дишаш, а не правиш секс не ми ги пробутвай тия :))))))))). или ти дишаш и правиш нещо лично? :))))
заяждам се просто не ми обръщай внимание.
за мен най-важното е да правя каквото си искам и да не чувствам ограничения и шаблони. не е по -важно от дишането, но да кажем сравнимо ;)
цитирай
6. shro - :)
28.04.2007 07:49
Като предложение, на което не можеш да откажеш. Но три години са твърде дълъг срок. Предпочитам краткосрочното планиране.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706496
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930