Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2007 14:07 - Manowar и жените
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 835 Коментари: 2 Гласове:
0



Говорим си с една приятелка за концерта на Manowar. Може да е дъжд, но човек трябва да си мисли и за нещо приятно. Приятели, пътуване, бясна музика, и аромат на малко лудост.

Тя казва: само да ми падне Джоуи, и се хили порочно. Аз също се подхилквам, но се присещам това-онова.

Ще ходя на концерта – няма начин. Не че съм чак такъв унесен Мановарски фен. Тази музика ми действа повече носталгично, отколкото подлудяващо. А всички ще ходят. И освен това Heart Of Steel, Kings Of Metal, The crown and the ring...  Ама има и една скромна песенчица дето съм си я записала в черния тефтер, щото съм злопаметна като гладен слон, дето току що са му изяли бамбучетата...

 

10. Pleasure Slave
[bonus track]

She Is Waiting To Kiss My Hand

 /тя чака да целуне ръката ми/
But She Will Wait For My Command

 /но ще чака за моята заповед/
My Chains And Collar Brought Her To Her Knees

 /моите вериги я държат на колене/
She Now Is Free To Please

 /сега тя е свободна да е мила с мен/
Woman Be My Slave

 /жено, бъди ми роб/
That"s Your Reason To Live

 /това е твоята причина да живееш/

..............................................

 

 

Ндаа, не ми стигат силите да продължа с превода. Някои неща ме изкарват от равновесие автоматично, скачам и дера преди да се замисля...

Приятелката ми ме тупа по рамото успокояващо:  - Те тази песен не я пеят на концерти. Иначе женско няма да видят...

Има си хас и да я пеят!!!

Шантаво е. От една страна, няма жена, която да е доволна от мъж-слабак до себе си. Толкова истории знам за нещастната силна жена дето все на слабаци попада. Мъжът – това е силният пол, в това няма съмнение. Жените обичат, когато мъжът е крал или поне принц, покорител, победител и въобще...

От друга страна подобни текстове определено не звучат добре. Бррррр... Може би защото, когато мъжът е наистина силен, той няма нужда от идиотски декларации. Декларациите са тотална комплексарщина. А и силата е до време. И освен да е физически силен мъжът трябва да има и определени душевни качества. Надмощието не бива да означава поробване...

 

И най-вече защото никой не е щастлив сам. Нито мъже без жени, нито жени без мъже...  Или поне такива не познавам.

 

Та чета при baisechku  какво искат жените и си мисля...

Не е просто това, никак не е просто...

 

Ха току ще ми изпратиха тази смешка по кю-то:

-          Защо мъжкия мозък се котира по-добре от женския?

-          Защото е много по рядко срещан...

-          А защо не може мъжът да е едновременно умен и красив?

-          Защото тогава би бил жена....

 

 



Тагове:   Manowar,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. moonblade - Мда
01.06.2007 10:12
Аз съм много голям фен на групата.Имам всичко,което са издали,знам почти всички песни наизуст,но тази и на мен въобще не ми харесва.Само загрозява Kings of Metal.Иначе да знаеш въпросния ДеМайо ги пише тези неща!
цитирай
2. mattea - ужасна песен
01.06.2007 13:40
много ме дразни :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 707975
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930