Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2007 12:34 - Хайде пак съм болна.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1027 Коментари: 5 Гласове:
0

Последна промяна: 06.06.2007 15:43


Тая работа взе яко да ми омръзва.  За кой ли път - пак! Не мога да говоря, скърцам като Злата вещица от детското филмче, (да взема поне да си гримирам синьо под очите, че да не се стряскат хората от гласа...) боли ме гърлото и всичко като цяло ме боли. Да преброим чашите с чай на бюрото - 3 броя текущи. Лекувах се се чай, мед, сода , лимон,  синап, смукалки, инхалации и йодасепт. Тц. Така казал и овчарят на хълма като го питали, чува ли се - Тц. Стига бе, дарлинг, какво ти става тая година...
Това ако не е от глобалното затопляне, не знам, откъде ще да е...
Спомням си четох, че повечето древни племена се лекували като гонели демоните със страшни маски. А пък в някои случаи маскирали болния та болестта да не го познае. Умно! То сега по холистичните книги пише, че болестта е знак за нужда от промяна. Само че едно време са го решавали радикално - на ти маската с перца, и бацилите така ще се стреснат като те видят, че ще си умрат от изненада. А в китайските къщи слагат по ъглите огледала и закриват болния с параванче.  Те бацилите като се огледат и ще се пукнат от отвращение, а паравана е просто непосилен за преминаване... А сега, аз трябва да се погледам в огледалото и да си кажа сама колко съм променена. Да, имам температура. Очите ми са трескави, устата ми изсъхнала, косите ми разбъркани. Мога да изплаша произволен бацил, не ми трябва демонска маска... Не, не, не така, така не работи ... а така: Силна и уверена съм, и съм здрава и силна. И правя всичко необходимо...Чуваш ли?!
Уау. 
Тц.
Е няма да се мъча и с медитация сега, като не става не става...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lemonpie - Така, така,
06.06.2007 12:36
внушавай си, че нищо ти няма, но лапни два аспирина все пак.
И се оправяй бързо.
цитирай
2. mattea - Мерси :)
06.06.2007 12:44
ще се мъча то се е видяло..
цитирай
3. injnina - Дори и болничка...
06.06.2007 13:02
проявяваш разкошно чувство за хумор. Ама то вирусите ги има сега навсякъде и като ги плашат и гонят от едно място, хайде-хоп отиват на друго. Трябва изтрепване. Да ги няма никакви!!! И никакво пак!
Това с традициите ми беше много любопитно да го прочета.
Пожелавам ти бързо оздравяване и бодър вид!
Чао.
цитирай
4. martiniki - :)
06.06.2007 17:30
не си сама, не че е кой знае каква утеха, но тази година вече два-три месеца ни изтезават грипове и настинки, от единия ужас в другия, нещо като щафета - предават си ни една на друга болестите като пръчката от щафетата...

а текстът е добър и с усмивка
цитирай
5. mattea - Радвам се
08.06.2007 15:04
че ми харесахте оплакването :))))). На всички болни пожелавам да оздравяват бързо защото не се трае...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708622
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930