Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.06.2007 10:48 - I am back.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1002 Коментари: 4 Гласове:
0



Почти оздравяла и на линия съм. Ще си работя, ще си чета, ще си пиша и така цели два дена - до уикенда. Ура! Моята седмица ще е кратка! 

Zlika"s gone, или поне от блог.бг.
Ето тук е: www.zlika.org

Сравнявам мислено тази новина със всичко, което прочетох във вестника сутринта. Гей бомба в Пентагона. (Пикантно наистина, пикантно и тъпо, но военните винаги са ми изглеждали безнадеждно тъпи...) Режим на тока през 2008. ( Каква изненада! Друго си е европеец с режим на тока, това е от грижа за екологията, ще знаете...) Започва фестивалът "Пловдив чете." Ама никой ли не мисли какво точно означава едно такова заглавие? 

Мда, но за моя мъничък, уютен, блогърски свят, липсата на един от любимците ми измества горните заглавия. Чудя се реално колко пъти нещата стават точно така. Идва някой мастит политик и говори, говори, говори, идват различни журналисти и те говорят и въобще всички говорят - за ползата и вредата от гласуването, приемането на директиви, използването на подходящ дрескод на официалните събирания, промени в здравеопазването ... и всичко това е странично, толкова странично, плъзга се покрай ушите ми и създава - ФОН. Фонът има тон -минорен или мажорен. Но той е фон. И изведнъж новина, която ме засяга мен - лично мен, дали зашото е толкова безумно страшна, че не мога да остана безучастна - като това за бащата пребил 3 годишно дете - или защото е свързана с мен, с моя живот - като докторите от Пирогов, стачкуващи пред безразличното общество за кой ли път, и които са помагали лично на мен. И тогава се налага да сканираш Фонът назад, за да получиш истината. Да потърсиш причината да действаш превантивно и прочие... Ако разбира се искаш всичко това...

Или да се съсредоточиш върху домашните новини - съседите, приятелите, колегите, случайните хора по улицата. Колкото- толкова.

На този свят всичко е лично - мисля че го казва Кръстникът...



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. candysays - Да, така е, mattea :)
15.06.2007 13:05
поне за мен също е така! На този свят всичко (ама всичко!) е лично...

:)*
цитирай
2. candysays - P.S. A за zlika от теб научавам :(
15.06.2007 13:05
Явно ти е бил любимец тука... Както надявам се съм ти и аз ;P
цитирай
3. mattea - Познай :)
15.06.2007 14:40
:))).
цитирай
4. candysays - :))
15.06.2007 14:45
Добре... почвам да гадая...
;P
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708020
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930