Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2007 09:49 - Там по посоката на ...
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1206 Коментари: 7 Гласове:
0



Днес сърцето лекичко ме боли - не здравно, ееей, много съм млада още за клинична пътека...- лееекичко ме боли отляво. Вероятно заради снега. 
Обичам снега. Не, не го обичам. Той изравнява.
Обичам есента. Зимата не я обичам... Фу.
Боли ме отляво, ей. Там, където е сърцето. Очакване. Или недовършено дело.
Днес нищо не си е на мястото. .
Вчера се нагълтах с ИИИН. Мокри листа и мъгливи пътеки. Влага. Натежали борови клончета.
Разместени спомени. А сутринта - сняг - сякаш вчера никога не го е имало. Гледай напред Ян.
А го имаше: лъскави от водата червени листа в огромен килим и глухото жвакане на обувките.
Искам да подскоча високо - високо, на един крак, като в роман на Пелевин и всичко да видя. 

Закъснявам. Или съм твърде рано.

Гарванът лети към луната.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. eleni - и закъсняваш...
19.11.2007 13:01
... и си твърде рано. Като в роман на Павич. Едната ти половина, мътната, е придошла и с нея се носят водовъртежни ярки листа и заливат всички пътеки. Тя избързва. Другата, бистрата ти половина, е застинала и се оглежда в небето, зяпнало насреща й. Не помръдва за да не изчезне образът й в огледалото. Тя изостава.
mattea през ноември...
цитирай
2. mattea - При такъв поетичен коментар
19.11.2007 15:02
си мисля: ето я ползата от такива дни - да се видиш като река. Придошла река.
Много искам да те прегърна :))).
Благодаря.
цитирай
3. eleni - моля, моля:) на вашите услуги...
19.11.2007 15:33
... и на услугите на вашето семейство:)

Аз пък днес искам камина, ирландско уиски и гол мъж. Излишно е да казвам, че вместо това имам работа, работа и... работа. Работа споменах ли?
цитирай
4. mattea - Мда.
19.11.2007 16:19
Камина + гол мъж мда, обаче за пиенето ще трябва да преговаряме :). Не обичам уиски особено без бадеми, а пък с бадеми за какво ми е голия мъж?


Не си споменала нищо за работа :))))))))).
цитирай
5. eleni - ми не съм
19.11.2007 16:45
споменала, ама то щото от много работа и забравям:)

Аз обичам и без бадеми. Уискито, де. Без мъж обаче не го обичам, щото като изпия две малки и после още едно и ми идва едно игриво настроение. А бадемите в тоз случай не помагат:)
цитирай
6. mattea - Бадемите не помагат.
19.11.2007 17:51
Аз сменям уискито. :)))
С нещо по леко. Горчиво . И без бадеми. Което може да се консумира и по без мъж...

(Макар че за някои мъже може и да не пия :) Ха!.)

Вече е шест без петнайсе!!!!



цитирай
7. eleni - мани.... вече е Коледа...
19.11.2007 18:02
;)

Ще си направя горещ шоколад тая вечер и меденки с ванилия, канела, карамфил, кардамон, лимонова кора, индийско орехче:) Ето ти я ползата от готвенето - стопля душата=)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 704404
Постинги: 343
Коментари: 1120
Гласове: 8786
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031