Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.12.2007 09:12 - Сутрешно
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1139 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 11.12.2007 15:52


Днес ми се пише за любов. Светлина! Празници! За Нова Година и Коледа. За топли мечти и надежди, за отворени пътеки. За ясно хрускащо слънце и тъмнозелени борове.
Проблемът е че не мога да пиша за себе си, щото е твърде лично. Дори ако приемем, че никой не го чете пак е много лично... И на хартия да пиша със симпатично мастило и после да я горя по залез ... пак е много лично...
По дяволите по добре да пиша за танго и обувки.
Ще ме учат да танцувам танго.  (а затова ще си купувам обувки, и от тая само мисъл всичко ми се смръзва...) Ха, смели хора.... Пълен е светът със смели хора. И ми казаха, че на тангото тежестта е все на единия крак, а другия е свободен. Можеш да го приплъзнеш напред или назад и да опишеш елегантен елемент във въздуха (ама много близо до пода) или да го свиеш секси около крака на партньора... Аз за елемента разбрах - на това приплъзване обикновено му викат подсечка. А да си свиеш секси крака - т"ва само изглежда нежно и безопасно. Едно коляно прицелено в неправилната точка... Не знам какво ще правим като се въоръжа и със обувки със шпилки - т.е ток-чета.. Аз и сега съм доста опасна...

Но истинският мъж е смел, храбър :))))))). Мда..

image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Стискам палци на
11.12.2007 09:34
смелият храбър мъж,да се размине със коляното и със токчето ти.На теб-пожелавам да се отвориш като цвете за тангото,да танцуваш танго,е същото като да правиш любов..
цитирай
2. comfy - С удоволствие прочетох
11.12.2007 12:41
ведрия ти постинг! :)))
Усмихна ме, усмивке!! :))
Пожелавам ти успех в начинанието!!!

... А, щях да те питам, откъде тези термини на руски - да не би да гледаш "Ледниковый период"? ;)
цитирай
3. mattea - Една приятелка от Руско ме зарази :).
11.12.2007 13:16
С тея шпилки - за мадамите :)))). Даде то иначе шпилка е много строително монтажен термин :) Иначе не знам нищо за Ледников период, ама ще я питам - може да е готино :).
цитирай
4. mattea - auroraborealis
11.12.2007 13:17
И аз му стискам палци, щото нема да му е лесно :).
Ама пък после колко ще съм елегантна, ще чупя огледалата :))))))))).
Специални поздрави и за теб.
цитирай
5. martiniki - колко време е необходимо
11.12.2007 23:15
за истинското танго, танго архентино, скоро слушах, че около година е нужна, за да се влезе донякъде в танца, за да се влееш в танца ;))

а и аз съм такава почитателка, ужасно се изкушавам...
искам да те поздравя, хрумна ми сега, с една от любимите си песни:
http://www.vbox7.com/play:a69ee57c


успех! ще се радвам ти да си една родена танцувачка на танго :)



цитирай
6. mattea - martiniki
13.12.2007 09:15
прекрасна музика :). наистина прекрасна. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708948
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930