Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2008 12:33 - Не разбирам.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1436 Коментари: 6 Гласове:
0



 

 

Не мога да разбера. Блъскам си главата и не разбирам. Има начин, но ....


Трябва ми идеалната ситуация: хем да ми пука, хем да не е прекалено.

Защо хората ме харесват, когато ми пука? Не е важно дали имам определени резултати, постижения, пари в брой, проблеми в къщи или дълга руса коса. Пука ми за тях – харесват ме. Спре ли да ми пука, изведнъж се изнервят. А на мен все пак спира да ми пука рано или късно. Щото като се вживяваш си оголено-беззащитен. Веднага всеки уж случайно, странично така, нагазва с кубинки право там, където отеква най силно. И удовлетворено усеща как стъпва на живо отдолу. Нали ми пука...

Но после спира. Винаги спира, да не съм някакъв вечен двигател. Хората почват да скачат със сила, да гасят цигари в пода, а отдолу се оказва гранит. Наблюдавам ги тъжно отстрани – знам, че след това си отиват. Поже гранита е хлъзгав, твърд и студен. Не оставяш следи. А те - търсят някакво друго, още топло местенце... За да скачат по него с кубинки и да си личи.


Търся някакво специално покритие. Еластично, но нерушимо. Изкуствена кожа със вграден скелет от стоманени нишки. Подсилен каучук, затоплен до телесна температура.


Или огледало. За тях и кубинките им, и за мен със бронирана кожа.

Добре е да знаеш какво си в момента.






Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - хммм
24.01.2008 16:46
единственото такова познато ми са думите - укритие, скривалище и парадоксът им е, че те правят още по разголен, а защитен някак...може би паралелен донякъде ;))
цитирай
2. gantree - :))
24.01.2008 20:06
И аз не разбирам :))
Или ти пука, или не ти пука - какво значи "не прекалено"? То не е като с шоколада това - една плочка или един кашон :))
цитирай
3. анонимен - Ники
25.01.2008 07:00
Хм.. че какво ти е така? Просто боли понякога, друг път може да прережеш нечие гърло, но живота си върви... Не е нужно да ти пука за всички или всички да те харесват, нито пък има шанс да си спестиш всичко лошо и да получиш всичко добро..
цитирай
4. анонимен - Ники
25.01.2008 07:02
Това последното изглежда като гранитен коментар, обаче не е ;-)
цитирай
5. mattea - gantree :))))))))
25.01.2008 14:44
еее, то не може само черно или бяло :) и сивичко трябва да има :)
и веднага със шоколада асоциация :)
шоколада е извън житейските закони :)
цитирай
6. mattea - та задето не отговарям - се извинявам-
28.01.2008 15:16
просто още раната ми е прясна и боли :).
но ще мине :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 708099
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930