Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2009 09:19 - Размисли...
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 932 Коментари: 3 Гласове:
2



Като вземат да ми се обясняват, че били млади архитекти и ме свива под жлъчката. Това ли им е най- характерното? Че са млади? Не колко могат и знаят, не какво правят и искат, не къде търсят ... ами че са млади... Хора!!! Разберете, предпочитам МЛАДИ МАНЕКЕНИ и СПОРТИСТИ. Щото обикновено изглеждат добре... От архитектите предпочитам умни и коректни. Може да са смели, извън рутината, с "голям мащаб" и "перспектива", може да са неразбрани, може да са модерни... Може да са ултра- хипер- мега актуални и разбиращи. На колко са години интересува главно гаджетата им.
И като взеха да ме светкат какво било млад специалист. То било почти като жена-строител ама по-лошо. Щото тя не била нито жена, нито строител. А младият специалист, той... е специален специалист. Млад, де. Трябвало всички да го подкрепят - щото е млад, да го учат - щото е млад, да му дават много пари - щото е млад, и му трябват; и да се му се радват - пак познайте причината. Един вид всеки член на обществото, нежна майка на младия специалист! Какво обаче трябва да прави младият специалист, освен да е млад не е ясно.... Това с възрастта, и количествено е странно дефинирано. В някои текстове срещам млади специалисти на 22. В други - на 35. В други на 44. Аз претенции за възраст нямам, просто повечето са по- стари от мене. Значи аз какво съм? След 22 и преди 35?..... Само да смее някой да ми каже млад специалист -  лошо му се пише. Веднага си премерваме някои неща. Аз мама и татко си имам, не ми трябват втори като членове на обществото...
Младо гадже може - то е друг аспект .... :)






Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - младо гадже и
17.12.2009 12:17
професионалист ;)))

добра ли ми е четката? - естествен косъм ;))))))))

целувки, матеа
цитирай
2. mattea - хехе,
17.12.2009 15:01
Не е до четката, а до майстора :)))))))))))))))

цитирай
3. injnina - Звучи като
27.12.2009 19:07
оправдание и мотив, когато искат да пробутат някого! Това е!
Виж млад професионалист е по-друго нещо! И аз искам от младите спортисти - къде прочие се подвизават?!
Майтап е разбира се!
Целувки!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 706512
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8788
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930