Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2006 10:58 - Понякога ми се иска да се разтроя.
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 966 Коментари: 3 Гласове:
0



Или дори разчетворя. Страшно ми се иска да мога да правя по няколко неща едновременно. Например да бъда с няколко мъже :). Или поне да работя няколко неща. Докато едната проектира, при другата да тече подготовката за космонавт. Или поне едната част от мен да бъде у дома с дъщеря ми, докато другите части работят.
Не стига, че няма как да стане, - това да мога да правя нещата едновременно, ами трябва да се примиря, че времето все пак е броено. Т.е. ще има неща, които макар и супер съблазнителни ще трябва да останат встрани от пътя ми. Космонавтиката. Готвенето. Т.е. ще трябва всеки път да избирам - кое отива зад борда. 
Изборът, от своя страна, е гадост. Защото е напълно съзнателен. Друго е ако мога да кажа, че някой е виновен. Че съдбата е причината това никога да не се случи. Никаква съдба не ми е виновна. Аз просто не искам, не днес, не и достатъчно силно. Защото, когато наистина искам нещо, то го и правя... Ако исках да си стоя вкъщи - всеки божи ден - и да живея само за и чрез детето си - щях да го направя. Но аз не искам. Ако исках да бъда с някой друг сега, мимолетно, или пък трепетно обвързвайки се, щях да го направя. 
Затова не исках снощи да те видя. Не защото всичко останало. Не защото ме е страх или се срамувам. Просто не искам. Достатъчно. 
А всеки човек трябва да бъде искан. И тогава тези като мен, колебаещите и избиращите... може би ще се захапем за всички пропуснати шансове с теб...или няма? Вероятно никога няма да простя на бъдещата ти жена. Но и не трябва. Защото изборът ми е ... да остана никой в твоя живот.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Настина ли ти се иска да бъдеш с ня...
11.12.2006 21:45
Настина ли ти се иска да бъдеш с няколко мъже
цитирай
2. mattea - Понякога.
12.12.2006 12:04
Но пододзирам че е свързано с твърде много усилия :).
цитирай
3. eleni - олелеееее
12.10.2007 11:40
ох...
забранявам да пишеш такива неща. Тамън реша, че съм единствената така специфично луда, а уникалността, признай, е някакво, макар и дребно утешение... и айдеееее.... окаже се, че сме две. Мълчи, ти казвам!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 709231
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930