Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.07.2007 14:44 - Завръщане
Автор: mattea Категория: Лични дневници   
Прочетен: 700 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 08.07.2007 08:48


Истината е, че не мога да пиша за нищо, което ме вълнува в момента. Дайте ми странична тема да анализирам, да се шегувам, да давам съвети, да гледам отгоре или отдолу... Изчакайте чувствата да изпуснат парата, да изстинат без напукване, да кристализират в ефектна решетка или необичайна статуя и... да, тогава ще анализирам, шегувам и давам съвети за тях :))) ... Така че вероятно нищичко няма да напиша за MANOWAR днес. 
Но пък можете да четете тук. И тук. И да видите нещичко тук.
/The other bands play, Manowar kill./

Какво беше нужно на за един Метал Брат? Според Джоуи и Драго, трябва му бира, китара, подходящо облекло, мацки и много много метъл.
Е добре. Имам офис. Имам кафе. Имам компютър. Имам купчина проекти на бюрото... Липсва ли ми нещо? Имам си даже колеги и клиенти...
Липсва ми главата, главата ми липсва, още се носи над водата с луната...
Но съм благодарна за изключването. Релакс... Просто едно съвсем съвсем друго нещо..
Забелязали ли сте как почиват напоследък Софиянци*?
Почиват като на работа, ето как. Водят си въображаем (или съвсем истински) списък с Мероприятия. Те не отиват да почиват, те отиват на съвсем конкретни забавления. Които задължителносе очакват много забавни (пари струват, ама ха) С ясна делова програма - График. И се сърдят ако нещо пресрочи или се размести. (Ми аз за какво плащам?!) 
Да, и освен това непрекъснато анализират. Масите в ресторанта/ кафето. Вида на кафето и цената. Сградите на площада. Развива ли се добре градът приел гостоприемно почиващия. Добри ли са заплатите там. Как би се подобрил ако почиващия изведнъж се заеме с тоя град. Как допускат такива очевадни икономически грешки в тоя град, застрояват (не застрояват), където им скимне, сервират друго кафе и работят съвсем не така, както във вкъщи. Почиващият не почива, той е взел в главата си шефа и колегите и води с тях високо "интелегентен" разговор. По-лошо, почиващият вади фотоапарат и почва да снима като полудял. Доказателството, че е бил на мястото е много важно. Не е важно какво става на това място, нито защо е там, важни са доказателствата за присъствие. Все едно ако нямаш снимки** не си ходил, не си бил, не си опитал... А почиващият наум пише доклад - видях това, направих това... 
Ай-ай-ай. 
Абе глупости са това дайте да си говорим за Manowar...
Stand and fight!...


* -Аз съм от София, бройте и мене...
** Нямам нито една снимка от концерта... Но не се сдържах и записах малко музика. Пъзла съм бе... Да не избягат спомените...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mattea - Не знам, то човек все се изкушава да документира..
03.07.2007 11:12
Но понякога много пречи и да се наслаждаваш през цялото време.
цитирай
2. comfy - Интересно...
04.07.2007 10:33
;))

Поздрави и усмивки! ;)*
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: mattea
Категория: Лични дневници
Прочетен: 709073
Постинги: 344
Коментари: 1120
Гласове: 8789
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930